close
詠春拳是中國武術門派之一,五十年代被葉問帶來香港、

從七十年代開始,在歐洲快速發展,為多國特警所採用的拳術。

詠春拳術以一套實際拳術戰鬥理論為主,以身體結構、關節活動及流體力學開始研究改進,

完全脫離了傳統八股的五行八卦及像形神意等玄學虛幻、非科學邏輯性的近似哲學解釋。

而詠春拳據傳起源於滿清中期年代,由對南少林武功非常了解之武術大師五枚師太所創立的。

五枚師太屬傳說人物,沒有佐證。



葉問(1893年-1972年)

又名葉繼問,祖籍廣東南海羅村譚頭,世居佛山。

1950年代,葉問在香港發揚詠春拳,著名傳人有黃淳樑、李小龍及梁挺等,

他們都遵照其遺志,把詠春拳發展至世界各地,

故葉問逝世後,被譽為「一代宗師」。

以上出自維基百科



但我很懷疑

魯夫的橡膠JET槍亂打是不是跟詠春拳有某種異曲同工之妙?

可以在一秒內迅速擊發數十拳

所以到底是魯夫其實也是詠春弟子,還是其實葉問有偷吃惡魔果實?

以上應該加入偽基百科才對



靚仔你本書打到我呀

你唔識閃阿?

你唔好咁串呀吓,呢個書店我睇晒嘅!你邊度嘅?

靚仔,有冇聽過詠春呀?

嘩~詠春喎! 我發春呀! 呢個陳小春,呢個夏迎春呀!!

唔好咁串阿靚仔!!

咩呀? 串你唔起阿? 你手上本書係邊個作嘅?

屎丹利阿~

喔~屎丹利吓嘩?! 屎丹利可以在警察局拉屎拉到上電視當知名部落客,我發條猴都可以!!(砸可樂瓶)



以上看不懂的觀眾請參考古惑仔第3集隻手遮天以及全省便利商店均有販售的知名漫畫海賊王




橡膠,詠春,發條猴。
arrow
arrow
    全站熱搜

    rustypowers 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()